П`ятниця, 03.05.2024, 14:09
Вас вітає Томашгородська ЗОШ І-ІІ ступенів № 3
Меню сайту
Блоги вчителів
  • Блог Корінь І.М.
  • Блог Гончарук А.В.
  • Блог Щур М.М.
  • Блог Григорчук В.А.
  • Блог Дуди Н.В.
  • Блог Гіс О.І.
  • Блог Яцутик Г.М.
  • Блог Пахнюк В.В.
  • Блог Щерби В.М.
  • Блог Жабчик І.В.
  • Блог Стрілець С.М.
  • Блог Щерби О.А.
  • Блог Прит Т.П.
  • Блог Михайлицького Ю.П.
  • Блог Андріяшева В.Т.
  • Блог Маринича М.П.
  • Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

                                                                                                                            

    ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ ВИВЧЕННЯ СТАНУ СПОРТИВНО-МАСОВОЇ РОБОТИ В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

                            

      Згідно з річним планом роботи школи, відповідно до  наказу по школі від 14. 03. 2016 року № 30 «Про організацію вивчення стану спортивно – масової роботи» комісією  в складі Корінь І. М., Гончарук А. В., Щур  О. А. .протягом березня - травня 2016 року було вивчено стан спортивно – масової роботи в школі. Під час вивчення стану  спортивно – масової  роботи в школі було здійснено наступні заходи:

    • перевірено наявність у річному плані роботи школи розділу «Спортивно – масова робота»;
    • вивчено документацію методичних об’єднання природничо – математичного циклу, вчителів початкових класів, класних керівників.
    • відвідано заняття секції « Настільний теніс»;
    • перевірено матеріали самоосвіти вчителя фізичної культури;
    • проведено співбесіди з вчителем фізичної культури та учнями.;
    • проаналізовано рівень участі учнів у спортивних змаганнях.

    Під час вивчення стану спортивно – масової роботи  вивчалися такі напрямки діяльності школи:

    - робота класних керівників та класоводів з реалізації спортивно – масової роботи;

    •  робота методичного обєднання природничо – математичного циклів, вчителів початкових класів класних керівників з реалізації напрямку «Спортивно – масова робота в школі»;
    •  робота секції « Настільний теніс»;
    • робота з батьками;
    • робота з обдарованими дітьми;
    • результативність участі учнів школи у спортивних змаганнях;

    Результати перевірки показали наступне.

    Спортивно – масова  робота в загальноосвітньому навчальному закладі  спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», державних, обласних  та районних програм: Національної програми патріотичного виховання, Державної цільової соціальної  програми „Молодь України” на 2009-2015 роки, Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2010-2015 роки, на вирішення науково-методичної проблеми школи  «Формування самоосвітньої компетентності учнів та вчителів шляхом впровадження інноваційних технологій в навчально – виховний процес» та здійснювалася відповідно до Програми  «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Рівненської обласної програми виховання учнівської молоді на 2008 – 2020 рр. , Районної програми підтримки молоді на 2016 – 2020 роки, затвердженої розпорядженням голови РДаА від 28. 12. 2015 № 259, Програми розвитку футболу в Рокитнівському районі на 2013 – 2016 роки , затвердженої розпорядження голови РДА від 14. 10. 2013 № 276.

    Нормативними документами, які визначають роботу школи з напрямку спортивно – масової роботи  є  річний план школи, програма розвитку, концепція розвитку школи та чинні нормативні документи:

     

    1. Державна програма розвитку фізичної культури і спорту на 2007-2011 рр. (затверджена Постановою Кабінету Міністрів України № 1594 від 15.11.2006р.).
    2. Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України (затверджено наказом МОН України від 02.08.2005 р. № 458).
    3. Наказ МОН України № 956 від 22.10.2008 «Про заходи щодо вдосконалення роботи з фізичного виховання та збереження здоров’я школярів у навчальних закладах України»;
    4. Наказ МОН України № 1008 від 06.11.2008р. «Про невідкладні заходи щодо збереження здоров’я учнів під час проведення занять з фізичної культури, захисту Вітчизни та позакласних спортивно-масових заходів»;
    5. Наказ МОН України № 1078 від 27.11.2008р. «Про затвердження заходів, спрямованих на реформування системи фізичного виховання учнів та сту дентської молоді у навчальних закладах України»;

    6.Наказ МОН України і МОЗ України № 518/674 від 20.07.2009р. «Про затвердження Положення про медико - педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах».

    7.Інструкцією про розподіл учнів на групи для занять     на уроках фізичної культури,     затвердженою спільним наказом Міністерства     охорони здоров’я України та      Міністерства освіти і науки України від     20.07.2009 № 518\674

     8.  Наказом Міністерства освіти та науки України від 1 червня 2010 року N 521» Про затвердження Правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту  в загальноосвітніх навчальних закладах»

     Спортивно – масова робота в навчальному закладі також організована відповідно до наказів по школі:

    • Наказ № 125 від 26. 08. 2015 року  «Про організацію проходження учнями обовязких медичних оглядів у 2015 – 2016 н. р.»
    • Наказ № 142 від 31. 08. 2015 року  « Про допуск учнів до уроків фізичної культури»
    • Наказ № 143 від 31. 08. 201 5 року «Про проведення шкільної спартакіади з фізичної культури»
    • Наказ № 145 від 31. 08. 2015 року «Про позакласну роботу секцій спортивного напряму»
    • Наказ № 155 від 01. 09. 2015 « Про медико – педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів»
    • Наказ № 165 «Про проведення Всеукраїнського олімпійського уроку»
    • Наказ № 174 від 04. 09. 2015 « Про проведення Олімпійського тижня»
    • Наказ № 185 від  05. 10. 2015 «Про проведення шкільних змагань з легкої атлетики»
    • Наказ № 203 від 26. 10. 2015 «Про медико – педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів»
    • Наказ № 210 від 02. 11. 2015 « Про проведення шкільних змагань з шахів та шашок»
    • Наказ № 15 від 15. 02. 2016 «Про проведення шкільних змагань з настільного тенісу»
    • Наказ № 26 від 03. 03. 2016 «Про посилення контролю та невідкладні заходи щодо збереження здоровя учнів під час проведення занять з фізичної культури, позакласних, спортивно – масових заходів та запобігання дитячому травматизму під час навчально – виховного процесу»
    • Наказ № 48  від 30. 03 2016 « Про проведення місячника «Спорт для всіх – спільна турбота»
    • Наказ № 79 від 04. 05. 2016 «Про участь учнів школи у районних змаганнях з легкої атлетики»

      Спортивно - масова   робота в навчальному закладі   реалізу­ється за чотирма аспектами:

    • під час навчального процесу;
    • у позаурочній діяльності;
    • у позашкільній діяльності;
    • у роботі з батьками.

    Відповідно до Робочого навчального плану на  2015 – 2016 н. р. , наказу по школі № 145 від 31. 08. 2015 року «Про позакласну роботу секцій спортивного напряму»

     в школі працює спортивна секція « Настільний теніс», якою керує вчитель фізичної культури Андріяшев Василь Трохимович

    Назва секції

    Клас

    ПІБ вчителя, який викладає

    Кількість годин на тиждень

    Спортивний теніс

     5 - 9

    Андріяшев Василь Трохимович

    3

     Андріяшев Василь Трохимович, спеціаліст вищої категорії має звання « старший вчитель», освіта – вища, спеціальність за дипломом «Вчитель фізичної культури», педагогічний стаж  - 26 років, курси підвищення кваліфікації проходив  в РОІППО в 2011 році.

    Учитель має належну професійну підготовку, здатний забезпечувати засвоєння учнями навчальних програм, володіє методикою викладання предметів, обізнаний із навчальними програмами з предметів, листами Міністерства освіти і науки України щодо вивчення , критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, іншими офіційними документами.

    Андріяшев Василь Трохимович працює над підвищенням свого методичного та фахового рівнів.  Працює над науково – методичною проблемною темою « Компетентісно – зорієнтований підхід до формування здорового способу життя та розвитку конкурентоспроможної особистості». Вчитель  є членом МО вчителів природничо – математичного циклів. МО працює над виконанням завдань з реалізації власної науково-методичної проблемної теми, визначеної на діагностичній основі. Тема роботи МО наступна: « Компетентісно – зорієнтований підхід у навчальному процесі як основа для формування і розвитку конкерентноспроможної особистості». У 2016 МО посіло ІІІ місце у районному огляді – конкурсі на кращу організацію роботи МО вчителів природничого циклу»

     Аналіз планів МО свідчить, що на 2015/2016 н.р. заплановано 5 засідань.Засідання проводяться регулярно. Під час засідань у 2015/2016 н.р. розглядалися актуальні питання, що стосуються вдосконалення навчально-виховного процесу на основі інноваційних технологій, опрацювано інструктивно-методичний лист МОН України щодо викладання предметів  у  2015-2016 навчальному році,

    Аналіз ведення документації вчителем  свідчить, що календарно-тематичне планування секції складено відповідно до чинної програми :  програма  «Настільний теніс» А. Ребрина, Г. Коломоєць,  , Видавництво «Літера», 2002 р.

    Вчитель веде записи  в журналі обліку роботи гуртка відповідно до Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом МОН України від 03.06.2008 № 496, теми занять  записує відповідно до календарно-тематичного плану.

          Аналіз відвіданих занять свідчить, що рівень фахової підготовки вчителя  відповідає вимогам до категорії «спеціаліст вищої категорії », вчитель систематично готується до занять , пише  поурочні плани у формі схем – таблиць. Заняття секції здебільшого будує відповідно до структури особистісно зорієнтованого уроку, яка містить мотиваційний етап, цілевизначення і планування, опрацювання навчального матеріалу, рефлексивно-оцінювальний етап.  На початку заняття вчитель створює у дітей відповідний настрій. Протягом заняття  вчитель формує діяльнісну компетентність учнів: вчить визначати цілі та завдання заняття,, здійснювати рефлексію щодо власної роботи .

    Під час вивчення стану спортивно – масової  роботи було вивчено роботу класних керівників з напрямку «спортивно – масова робота», проаналізовано  плани роботи.

     Планування виховної роботи класоводами і класними керівниками, направлено на реалізацію річного плану роботи школи, Програми розвитку школи на 2013 – 2018 рр. та  Концепції розвитку школи. В роботі використовувалися методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України,  управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації, відділу  освіти  Рокитнівської РДА.

    Змістом роботи класних керівників школи є: вивчення учнів, робота зі створення і розвитку учнівського колективу, зв'язок із культурно-освітніми та позашкільними установами, робота з батьками і громадськістю, зв'язок із шкільним психологом.

    Запорукою якісної виховної роботи з учнями є співпраця класного керівника з адміністрацією. Тому важливим є завдання адміністрації зробити класних керівників активними учасниками педагогічного процесу. Вирішення цього завдання можливе за умови, якщо в річному плані роботи будуть відображені такі напрями діяльності адміністрації з класними керівниками:

    • вивчення індивідуально-психологічних особливостей учителів, що дозволить адміністрації краще пізнати їх, зрозуміти стиль роботи;
    • педагогічна просвіта, запланована відповідно до вікових особливостей дітей, цілей і завдань навчально-виховного процесу, конкретних проблем, що  виникають під час діяльності вчителя.

    Загалом спортивно – масова  робота в  школі класними керівниками та класоводами  кла­сів проводилася на достатньому рівні, вчителі від­повідально підходили допроведення  всіх заходів, які відбувалися. Вони використовували різноманітні форми й методи виховної роботи:

    • тематичні класні години;
    • екскурсії;
    • колективні творчі справи;
    • індивідуальні бесіди з дітьми та батьками;
    • години спілкування тощо.
    • перегляди презентацій;
    • рухливі ігри;
    • веселі старти;

      Класні керівники 1 – 4 класів входять до методичного обєднання вчителів початкових класів,  керівники 5 – 9 класів – до методичного об’єднання класних керівників школи.

      Діяльність методичних об’єднань  було сплановано на основі річного плану роботи школи та завдань реалізації загальношкільної  науково-методичної проблемної теми, а також діагностування педпрацівників та врахування їх пропозицій та утруднень в роботі.. Аналіз роботи МО за минулий навчальний рік та плани роботи МО на 2014/2015 н.р. було розглянуто і затверджено на засіданні методичної ради школи(протокол №1 від 29.08.2014 року. Аналіз документації методичних об’єднань, відвідування засідань, співбесіди з учителями свідчать, що робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителів, удосконалення методики проведення уроку. Кожне ШМО працює над виконанням завдань з реалізації власної науково-методичної проблемної теми, визначеної на діагностичній основі. Теми МО наступні:

    • Методичне об’єднання класних керівників: «Формування ціннісних ставлень конкурентоспроможної особистості в умовах компетентнісно зорієнтованої освіти»;
    • Методичне об’єднання вчителів початкових класів « Створення умов для формування конкурентоспроможної особистості на уроках в початкових класах шляхом використання інноваційних технологій в навчально – виховному процесі».

    Результати перевірки документації методичних об’єднань показали, що матеріали роботи МО зберігаються у методичному кабінеті школи, вони упорядковані і систематизовані у тематичних папках «Планування роботи МО» та «Матеріали роботи МО». У них зібрана інформація про методичні об’єднання та документація, що визначає їх роботу, згідно з рекомендаціями. У Плані роботи всіх методичних обєєднань наявний вступ, в якому проаналізовано роботу за 2014/2015 н.р. та визначено завдання на 2015/2016 н.р. У Вступі до плану роботи МО вчителів початкових класів проаналізовано роботу МО, успішність учнів, результати їх участі у районних та обласних конкурсах та акціях, проте нічого не сказано про участь учителів у методичній роботі, фахових конкурсах. У Плані роботи МО є тематика засідань на навчальний рік, план кожного з запланованих засідань, література до них. Кожне ШМО запланувало 4-5 засідань, які проводяться згідно з запланованими датами, які проте  не завжди визначено конкретно, часто зазначається лише місяць проведення. Теми засідань та питання, які на них розглядаються, є актуальними і сприяють реалізації науково-методичної проблемної теми школи, МО, району, тем самоосвіти педагогів вчителям  при підготовці курсових робіт.

    План кожного засідання передбачає теоретичну частину, яка включає доповіді з теми засідання, виступи вчителів, нотатки з досвіду роботи, творчі звіти вчителів, що атестуються, інформаційно-аналітичні огляди літератури, та практичну частину(уроки-покази, позакласні заходи, самоаналіз та аналіз проведених заходів). Доповіді та виступи  вчителів  розкривають їхній досвід роботи, в них наявні  рекомендації вчителям щодо поліпшення результативності навчально-виховного процесу. Всі члени методоб'єднань виявляють  активність у підготовці та проведенні методичних заходів. Роботу МО сплановано таким чином, щоб охопити учителів.

    Серед форм проведення засідань переважають традиційні, проте плануються і нетрадиційні.

     МО класних керівників має, крім річного плану роботи,  поетапний план на весь період роботи над проблемною темою. Цей план також передбачає реалізацію основних завдань орієнтовної програми національного виховання учнівської молоді Рокитнівщини. Проте інші методичні об’єднання не розробили поетапний план реалізації науково-методичної проблемної теми методичного об’єднання  на 5 років.

    Серед матеріалів МО є відомості про членів МО, сформульовані індивідуальні науково-методичні проблемні теми, зазначено форми завершення роботи над ними(здебільшого -  «методичний посібник»(для вчителів І і  вищої кваліфікаційної категорії), інформація про те, чий досвід опрацьовують вчителі, графіки проведення показових уроків та позакласних заходів, графік взаємовідвідування уроків, планування роботи зі зміцнення навчально-матеріальної та методичної бази кабінетів, методичні картки вчителів. У «Матеріалах роботи МО» є розділ «Додатки», в якому вміщені тексти доповідей членів МО, нотаток з досвіду роботи, сценарії проведених показових позакласних заходів, розробки уроків, аналіз участі вчителів у методичній роботі та роботи з обдарованими учнями , плани предметних тижнів та звіти про їх проведення. Протоколи пишуться відповідно до вимог, своєчасно, грамотно, ухвалюються актуальні конкретні рішення, протоколи підшиваються і зберігаються у «Матеріалах ШМО»..

          Аналізуючи  роботу класних керівників, слід від­мітити, що творчий потенціал батьків у минулому навчальному році був використаний цілеспрямо­вано. Так, класні керівники та класоводи класів провели низку класних годин та батьківських зборів за участю батьків. В  2 класі була проведена бесіда з батьками на батьківських зборах « Формування здоров’язбережувальних технологій молодших школярів», в 3 класі – бесіда «В здоровому тілі – здоровий дух», в 4 класі –  ділова рольова гра «Цей складний вік», в 5 класі – круглий стіл «Що є запорукою міцного здоров’я», в 6 класі – лекція « Формування здорового способу життя», в  8 класі – бесіда «Забезечення повноцінного фізичного розвитку дітей в сім’ї», в 9 класі – бесіда «Ранкова гімнастика – настрій на весь день».

           Протягом навчального року  було організовано всеобучі для батьків та День  відкритих дверей з питань безпеки життя та збереження здоров’я дітей.

    Класоводами та класними керівниками постійно проводиться роз’яснювальна робота серед батьків щодо необхідності контролю за реальним станом здоров’я дітей та щодо їх відповідальності відповідно до законодавства України.  29 травня 2015 року класоводами і класними керівниками був проведений батьківський всеобуч «Профілактика шкідливих звичок» з метою раннього виявлення та недопущення вживання неповнолітніми алкоголю, наркотичних засобів та психотропних речовин, підвищення ролі сім’ї здійснено соціальне інспектування та супровід сімей з дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах.

    З метою створення ефективної системи дієвих заходів щодо запобігання в подальшому поширенню ВІЛ-інфекції/СНІДу, забезпечення профілактики поширення ВІЛ-інфекції серед учнівської молоді, формування здорового способу життя та відповідальної поведінки затверджено директором школи план заходів з виконання Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2010-2015 роки.

    Під час проведення місячника здійснювалася інформаційно-просвітницька робота серед учнів 1 - 9 класів з питань профілактики наркоманії, ВІЛ-інфекції/СНІДу, туберкульозу та захворювань, які передаються статевим шляхом, проводилися інформаційно-просвітницькі акції, спрямовані на пропаганду здорового способу життя, профілактику соціально-небезпечних хвороб, із залученням волонтерів та представників, які проходили навчання за програмами «Рівний-рівному», «Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей у системі шкільної та дошкільної освіти».

     З метою вивчення відповідності фізичних навантажень функціональним можливостям  дітей адміністрація, класні керівники, медична сестра відвідують уроки фізичної культури, про що свідчать записи в щоденниках спостережень.  Кількість відвідувань відповідає орієнтовній кратності таких спостережень. Заведено також єдиний журнал медико-педагогічних спостережень, в якому медична сестра   фіксує результати спостережень за фізичним вихованням учнів на уроках.

    Для поліпшення функціонального стану і розумової працездатності школярів важливе фізіолого-гігієнічне значення має додаткові форма фізичного виховання, що проводиться у вигляді фізкультурно-оздоровчих заходів та фізкультурно-спортивних занять. Такі заняття проводяться у навчальний та поза навчальний час:

    • ранкова зарядка;
    • фізкультурні хвилинки під час уроків;
    • фізичні вправи та рухливі ігри на великих перервах;
    • спортивні свята;
    • місячники здорового способу життя;

           -    внутрішкільні змагання.

    Відповідно до наказу по школі № 143 від 31. 08. 2015 року «Про проведення шкільної спартакіади з фізичної культури» протягом року в навчальному закладі була проведена  шкільну спартакіаду з фізичної культури у такі терміни:

    - змагання з настільного тенісу- грудень 2015 року;

    - змагання з шахів- січень 2016 року;

    - змагання із шашок-січень 2016 року;

    - змагання із футболу- травень 2016 року;

          - змагання із легкої атлетики-квітень 2016 року.

    З переможців шкільних змагань були сформовані команди для участі в районних змаганнях з шахів та шашок, легкоатлетичного кросу, легкої атлетики.

           Відповідно до наказів по школі  № 165 «Про проведення Всеукраїнського олімпійського уроку»,  № 174 від 04. 09. 2015 « Про проведення Олімпійського тижня» з 09 по 13 вересня 2015 року був проведений  Олімпійський тиждень «Історія – є. Майбутнє – твоє» . Вчителі фізичної культури, класні керівники провели бесіди, спортивні змагання та години спілкування.

    Відповідно до наказу  № 48 від 30. 03. 2015 року « Про проведення місячника «Спорт для всіх – спільна турбота» в школі був проведений місячник «Спорт для всіх – спільна турбота» Вчителями фізичної культури був розроблений план проведення місячника. В ході місячника було впорядкувано і приведено в належний стан всі спортивні споруди: стадіон, ігровий майданчик, очищено від сміття прилеглі території, класні керівники 1 – 9 класів провели бесіди з учнями про здоровий спосіб життя, організували та провели спортивні змагання. 06 квітня в навчальному закладі був проведений День спорту, до участі в якому було залучено 60 учнів та 24 працівники школи. 7 квітня 2016 року в навчальному закладі була проведена ранкова зарядка за участю всіх учнів, працівників та вчителів школи.  Інформація про проведення Місячника, звіти про проведення Дня спорту та Дня ранкової зарядки були подані у відділ освіти.

    Навчальний заклад та вчителі фізичної культури щорічно беруть активну участь в  районних конкурсах «Олімпійський куточок», «Кращий стан фізичного виховання в ЗНЗ», «Інноваційний урок фізичної культури з елементами футболу» тощо.

    В 2014 – 2015 н. р. навчальний заклад взяв участь в конкурсі на кращий стан  фізичного виховання в ЗНЗ та зайняв І місце серед шкіл І-ІІ ступеня. В 2015 році вчитель фізичної культури Андріяшев В. Т. став переможцем районного конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури з елементами футболу»

     Відповідно до річного плану роботи школи, з метою розвитку та активізації здібностей дітей, виявлення обдарованих дітей, наказу по школі від 01. 09. 2015  № 153 «Про проведення предметних тижнів» з 28 березня  по 01 квітня 2016 року в школі проходив тиждень фізичної культури і основ здоров'я , метою якого було формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, поповнення багажу знань про невичерпні можливості людського організму. Програма тижня передбачала проведення таких заходів: конкурсу малюнків, ігор-спостережень, змагань з тенісу, футболу.

    Вчителі фізичної культури систематично працюють з обдарованими дітьми. Система роботи з розвитку обдарованості передбачає роботу з педагогічним колективом, учнями та їх батьками. Для цього у закладі розроблена і впроваджується шкільна Програма «Обдарована дитина» на 2013-2018рр. Створено банк бдарованих дітей, який оновлюється за підсумками кожного семестру.  

    Команди учнів щорічно беруть участь у районних та обласних змаганнях з легкої атлетики, легкоатлетичного кросу, шахів та шашок, настільного тенісу та стають призерами і  переможцями.

    В 2012 – 2013 н. р. учениця  6 класу Щерба Іванна стала переможцем змагань з легкоатлетичного кросу ( біг 2000 м) та посіла ІІ місце у змаганнях з легкої атлетики ( біг   1500 метрів). В 2013 – 2014 н. р. учениця 7 класу Щерба Іванна стала переможцем змагань з легкоатлетичного кросу ( біг 2000 м) та посіла ІІ місце у змаганнях з легкої атлетики ( біг   1500 метрів).  В 2014 – 2015 н. р. шкільна команда з шахів та шашок посіла ІІІ місце в районних зональних змаганнях.  В 2014 – 2015 н. р. учениця 7 класу Кирилович Анна посіла ІІ місце в районних змаганнях з настільного тенісу серед дівчат В 2015 – 2016 н. р. учениця 9 класу Щерба Іванна посіла ІІ місце у змаганнях з легкої атлетики ( біг   1500 метрів). В 2015 – 2016 н. р. шкільна команда з шахів ( Марковін Олександр, Кирилович Катерина, Кирилович Микола) посіла ІІІ місце в районних змаганнях з шахів.  В 2015 – 2016 н. р. учениця 9 класу Кирилович Катерина посіла І місце в районних змаганнях з шахів серед дівчат та стала учасником обласних змагань.

    Для забезпечення спортивно – масової роботи в школі працює спортивна кімната, тренажерний зал, кабінет фізичної культури. В кабінеті фізичної культури наявне таке навчально – методичне забезпечення: стенди «Кращі спортсмени», «Рекорди школи», «Дипломи та кубки переможців змагань», журнали для вчителя «Фізичне виховання в школах України», посібники з спортивно – масової роботи, папки « Виховна робота», «Плани – конспекти уроків», «Методична робота», «Таблиці змагань», «Матеріали самоосвіти», «Роздатковий матеріал для учнів», «Обдарована дитина», «Положення про проведення змагань».

    В кабінеті наявні посадові інструкції вчителя, паспорт кабінету, схема евакуації, акт – дозвіл на проведення занять, наказ про розподіл учнів на медичні групи, проте потребують оновлення стенди.

    Стан матеріально-технічного забезпечення закладу спортивним обладнанням наступний:

     

    • Спортивні мати - 3  
    • Скакалки       -  7
    • М’ячі баскетбольні  - 1
    • М’ячі футбольні - 4
    • М’ячі тенісні – 6
    • М’ячі для метання - 6
    • Бар’єри - 12
    • Гантелі - 2
    • Диск «Здоров’я» - 1
    • Штанга - 2
    • Мячі волейбольні - 3
    • Гранати для метання - 4
    • Лижі – 7 пар
    • Канат – 1
    • Перекладина – 1
    • Шведська стінка – 1
    • Тренажери – 3
    • Набори шашок і шахмат – 10
    • Сітка волейбольна – 1
    • Сітка футбольна – 1

     

    Проте є і певні проблеми в  організації спортивно – масової роботи в закладі: немає спортивної зали, недостатнім є забезпечення закладу спортивним обладнанням та спортінвентарем ( лижі, тенісні ракетки), недостатньо організована співпраця з громадськими організаціями району, з батьками , потрібно оновити стенд «Спортивно – масова робота», створити сторінку на сайті навчального закладу «Спортивно – масова робота закладу», організувати висвітлення результатів роботи закладу з питань здорового способу життя, результативності спортивно – масової роботи в засобах масової інформації. 

     

     

     

     

    Вхід на сайт
    Пошук
    Календар
    «  Травень 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031
    Архів записів
    Друзі сайту
  • Осницька ЗОШ І-ІІ ст.
  • Шкільний кабінет
  • Острів Знань
  • Кабінет фізики РОІППО
  • Томашгородський НВК
  • Томашгородська ЗОШ №2
  • Конкурс "Левеня"
  • Рокитнівська РДА
  • Рокитнівська Районна Рада
  • Новини Рокитнівщини
  • Copyright MyCorp © 2024

    Зробити безкоштовний сайт з uCoz