Неділя, 22.12.2024, 23:49
Вас вітає Томашгородська ЗОШ І-ІІ ступенів № 3
Меню сайту
Блоги вчителів
  • Блог Корінь І.М.
  • Блог Гончарук А.В.
  • Блог Щур М.М.
  • Блог Григорчук В.А.
  • Блог Дуди Н.В.
  • Блог Гіс О.І.
  • Блог Яцутик Г.М.
  • Блог Пахнюк В.В.
  • Блог Щерби В.М.
  • Блог Жабчик І.В.
  • Блог Стрілець С.М.
  • Блог Щерби О.А.
  • Блог Прит Т.П.
  • Блог Михайлицького Ю.П.
  • Блог Андріяшева В.Т.
  • Блог Маринича М.П.
  • Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
    Статистика

    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

     

    НАУКОВО - МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА ЗАКЛАДУ
     
    "Формування конкурентноспроможної особистості шляхом використання інноваційних технологій в умовах компетентісно зорієнтованої освіти"

     

     

    http://dfiles.ru/files/spuiuwbq6 -  Моніторингові дослідження рівня готовності вчителів до інноваційної діяльності

    http://dfiles.ru/files/14dpjtanv - Моніторингові дослідження стану впровадження інноваційних технологій в школі

     

    Томашгородська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3

    вул. Б. Хмельницького, 12, смт Томашгород, Рокитнівський район,

    Рівненська область, 34246, тел. 0(3635) 26-2-24, e-mail: tomash3@ukr.net

    Код ЄДРПОУ 25319056

     

    НАКАЗ

     

     

                                   

    23. 05. 2016                              смт  Томашгород                                                 № 92

     

         

    Про підсумки науково - методичної роботи

    з педагогічними  кадрами

    у  2015/2016 навчальному  році.

                                        

    Відповідно до положень Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Державної програми «Вчитель», Національної доктрини розвитку освіти і науки України; керуючись рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо проведення методичної роботи з педагогічними кадрами, рекомендаціями районного методичного кабінету; відповідно до наказу відділу освіти від  26 серпня 2015 року №278  «Про організацію науково-методичної роботи з керівними та педагогічними кадрами в 2015/2016 н. р.», відповідно до наказу по школі від 01. 09. 2015 № 151 «Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними кадарами в 2015/2016 н. р.» , з метою підвищення фахового рівня педагогічних працівників, активізації їх творчої діяльності, на основі визначення

    професійних запитів педагогічних кадрів, рівня їх компетентності в   2015/2016 н. р. зміст, завдання методичної роботи школи були спрямовані на реалізацію  завдань ІІ (практичного) етапу науково-методичної проблемної теми «Формування конкурентоспроможної особистості шляхом використання інноваційних технологій в умовах компетентнісно зорієнтованої освіти».

    З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою було затверджено склад шкільної методичної ради, визначено та затверджено структуру та форми методичної роботи, складено план роботи над науково-методичною проблемною темою школи на 2015/2016 н.р., розглянуто, обговорено та затверджено плани роботи шкільних методичних об’єднань на 2015/2016 навчальний рік.

    Очолила методичну раду заступник директора з навчально-виховної  роботи А.В. Гончарук. До її складу увійшли вчителі  вищої кваліфікаційної категорії(Т.П.Прит, Ю.П.Михайлицький, В.Т.Андріяшев, С.М. Стрілець) та керівники шкільних методичних об’єднань(О.А.Щерба, В.М.Щерба, В.А.Григорчук), І.М.Корінь.

             Протягом навчального року проведено 4 засідання методичної ради згідно з планом, на яких обговорювалися наступні питання:

    -         визначення напрямків роботи методичної ради на 2015/2016 навчальний рік;

    -         про підсумки проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін та участь у ІІ етапі;

    -         про поширення педагогічного досвіду вчителя трудового навчання Михайлицького Ю.П.;

    -         про вивчення стану роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів;

    -         стан впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес школи(аналіз моніторингового дослідження);

    -         сучасні психолого-педагогічні підходи до розвитку обдарованості  школярів в умовах компетентісно спрямованого навчання та виховання;

    -         про результати участі вчителів школи в конкурсі «Учитель року», в районному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості;

    -         про результати впровадження та поширення педагогічного досвіду Михайлицького Юрія Петровича;

    -         про підсумки методичної роботи з педагогічними працівниками у 2015/2016 н.р. та ін.

     Протягом 2015/2016 н.р. було організовано роботу шкільних методичних об’єднань вчителів початкових класів, вчителів природничо-математичних дисциплін та гуманітарно-суспільного циклів, класних керівників, затверджено плани їхньої роботи. Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Діяльність  ШМО було сплановано на основі річного плану роботи школи та  Програми розвитку школи на 2013-2018 роки. Кожне шкільне методичне об’єднання провело по 4-5 засідань, робота яких будувалася за окремими планами. На  запланованих  засіданнях  методичних об’єднань обговорювалися як організаційні питання (рекомендації МОНУ, РОІППО, рекомендації РМК щодо викладання і вивчення навчальних предметів у 2015/2016  н. р., зміни  у навчальних програмах, підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, організація роботи з обдарованими та невстигаючими учнями, аналіз відвіданих показових уроків), так і науково-методичні питання. Упродовж навчального року було проведено всі предметні тижні згідно з розкладом, матеріали яких оформлено у вигляді звітів, висвітлено на сайті школи.

    З метою забезпечення успішного впровадження в практику  методичної теми впродовж року були проведені засідання методичних об’єднань, на яких учителі ділилися власними напрацюваннями    з питань реалізації проблемної теми школи, МО та самоосвіти. Кожен керівник методичного об'єднання, ретельно проаналізувавши діяльність підрозділу,  визначив пріоритети  методичної роботи на наступний навчальний рік, зокрема необхідність посилення уваги до роботи з обдарованими  учнями, поширення педагогічного досвіду через публікації в фахових виданнях, активізації участі вчителів у фахових конкурсах.

    У ІІ семестрі 2015/2016 н.р. було узагальнено досвід роботи шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін (голова О.А. Щерба).  У лютому ШМО взяло участь у районному конкурсі методичних об’єднань природничо-математичних дисциплін та посіло ІІІ місце.

    Відповідно до плану роботи методичної ради було вивчено роботу методичного об’єднання вчителів початкових класів і зясовано, що серед матеріалів МО є відомості про членів МО, про їхні  індивідуальні науково-методичні проблемні теми, зазначено форми завершення роботи над ними(здебільшого-«методичний посібник»(для вчителів І і  вищої кваліфікаційної категорії), інформація про те, чий досвід опрацьовують вчителі, графіки проведення показових уроків та позакласних заходів, графік взаємовідвідування уроків, планування роботи зі зміцнення навчально-матеріальної та методичної бази кабінетів, методичні картки вчителів на 2015/2016 н.р., матеріали діагностування вчителів. У «Матеріалах роботи МО» є розділ «Додатки», в якому вміщені тексти доповідей членів МО, нотаток з досвіду роботи, сценарії проведених показових позакласних заходів, розробки уроків, аналіз участі вчителів у методичній роботі та роботи з обдарованими учнями, план предметного тижнів та звіт про його проведення. Засідання проводяться згідно з графіком, згідно з графіком відбуваються показові уроки, позакласні заходи. Учителі здійснюють самоаналіз та взаємоаналіз проведених уроків, визначають шляхи удосконалення уроків, планують роботу з подолання низької успішності, діляться власними здобутками, моделюють уроки. Після проведення засідань складаються методичні рекомендації, яких дотримуються всі члени МО. Однак потребує удосконалення робота з вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду, з використання компетентнісного, особистісно зорієнтованого та діяльнісного підходів у навчально-виховному процесі.

    В цілому роботу методичних об’єднань протягом 2015/2016 навчального року можна  вважати достатньою.

    Одним із напрямків методичної роботи школи була організація роботи з молодими спеціалістами,  завдання якої – надання необхідної допомоги молодим спеціалістам в оволодінні методикою викладання свого предмета, розвиток вмінь використовувати у своїй роботі досягнення сучасної психолого-педагогічної науки, творчої активності молодих спеціалістів. У 2013/2014 н.р. шкільний колектив поповнився трьома молодими учителями: В.В.Пахнюк, І.В.Жабчик, О.І.Гіс. За ними було закріплено наставників Г.М.Яцутик, Н.В.Дуду та С.М.Стрілець, сплановано роботу з наставництва і стажування. Наставники відвідували уроки молодих колег, надавали необхідну методичну допомогу, допомагали при оформленні шкільної документації. У школі було створено школу молодого вчителя, яка продовжувала працювати у 2015/2016 н.р. згідно з розробленим планом роботи на навчальний рік, затвердженим на засіданні методичної ради у серпні місяці. Керувала школою молодого вчителя заступник директора з навчально-виховної роботи А.В.Гончарук.  У березні місяці молоді спеціалісти взяли участь у тижні молодого педагога, провели показові уроки. За час роботи молоді  спеціалісти виявили достатній рівень фахової підготовки, готовність підвищувати свою професійну компетентність. Вчителі ознайомлені з нормативно-правовими документами, що регулюють навчально-виховний процес, правильно склали календарно-тематичне планування, готують до уроків поширені поурочні плани, про що свідчать підсумки внутрішнього контролю. Усі молоді вчителі під час уроків формують у дітей ключові компетентності: вміння вчитися, комунікативну, загальнокультурну, соціальну та предметні компетентності, використовуючи особистісно зорієнтований підхід у навчально-виховному процесі. Учителі В.В.Пахнюк, І.В.Жабчик активно використовують на уроках та при підготовці до них інформаційно-комунікаційні технології, елементи сучасних технологій навчання та виховання учнів. Під час аналізу уроку молодим спеціалістам   були надані рекомендації щодо підвищення свого методичного та фахового рівня. У травні 2015/2016 навчального році школа молодого вчителя закінчила свою роботу, оскільки її слухачі набули трирічного стажу педагогічної роботи.

           

     

    Індивідуальна методична робота здійснювалась через консультації, самоосвітню роботу, творчі звіти вчителів, участь у фахових конкурсах, наставництво і стажування.

     

    Колективна методична робота здійснювалась через педагогічні виставки, огляди методичної літератури, взаємовідвідування уроків, роботу методичного кабінету.

     Усі учителі відвідують уроки колег відповідно до графіка взаємовідвідування уроків, про що свідчать записи у спеціальних зошитах аналізу відвіданих уроків, які ведуться кожним учителем. Протягом року проводилися методичні оперативки з метою ознайомлення з нормативними документами, Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, передовим педагогічним досвідом, новинками методичної літератури, періодичних видань з предметів тощо.

    Важлива роль в організації методичної роботи належить шкільному методичному кабінету.  Роботу шкільного методичного кабінету було організовано за кількома напрямками:

     -   забезпечення вчителів необхідною інформацією про досягнення  педагогічної науки та методики, нормативно-правовими документами, які регулювали викладання шкільних предметів у 2015/2016 н.р;

     - стимулювання вчителів до впровадження елементів інноваційних технологій у практичну діяльність;

     -   накопичення та зберігання власних наробок вчителів школи, забезпечення умов для ознайомлення з ними всього педагогічного колективу;

     -   створення сприятливих побутових умов для самоосвіти вчителів у межах школи, створення умов для якісного проведення засідань методичної ради школи;

     -  забезпечення вчителів навчальними програмами, програмами спецкурсів, факультативів,інструкціями, рекомендаціями тощо.

    Триває поповнення методичного кабінету сучасною педагогічною, психологічною, методичною  літературою, періодичними виданнями та методичними матеріалами про роботу вчителів школи.

    Аналіз результатів внутрішнього контролю за станом навчання предметів, перевірки стану ведення документації, відвідування уроків учителів, співбесід з ними, діагностування свідчать, що рівень фахової компетентності вчителів відповідає їх посадовим обов’язкам.  Усі вчителі школи при організації навчально-виховного процесу використовують елементи сучасних інноваційних технологій, серед яких інтерактивні технології, проектні, технологія розвитку критичного мислення, створення ситуації успіху, елементи розвивального навчання. У педагогів сформовано почуття відповідальності за результати власної праці, вони ініціативні й самостійні. Спрямовуючи свою діяльність на реалізацію науково-методичної проблемної теми школи, на дотримання вимог Державних стандартів початкової та базової і повної загальної середньої освіти, вчителі здійснюють компетентнісний, особистісно зорієнтований та діяльнісний підходи в навчально-виховному процесі. Під час уроків та позакласних заходів вчителі цілеспрямовано формують в учнів комунікативну, загальнокультурну, здоровязбережувальну, соціальну, громадянську, інформаційну компетентності, компетентність «уміння вчитися», продуктивної творчої праці. Багато уваги вчителі приділять формуванню діяльнісних компетенцій: вміння ставити мету, планувати свою роботу, оцінювати її, здійснювати рефлексію. Щоб робота була результативною, вчителі активно займаються самоосвітою, вивчають перспективний педагогічний досвід, адаптують його для використання у власній практиці. 

    Основний критерій визначення ефективності методичної роботи — результативність навчально-виховного процесу.

    У школі створено умови для інтелектуального та духовного розвитку обдарованих дітей. Задоволення їх потреб здійснюється шляхом залучення до роботи гуртків, факультативів, участі у різноманітних творчих та інтелектуальних конкурсах, олімпіадах, МАН, що позитивно  впливає на інтереси і здібності дітей, створює передумови для успішної самореалізації.  Протягом 2015/2016 н.р. стан роботи з обдарованими учнями покращився. З’явилися 2 призові місця у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Шерстюк Ольга, учениця 9 класу, та Шерстюк Станіслав, учень 6 класу,  посіли ІІІ місце з математики(вчитель Т.П.Прит). Учениця 4 класу Царук Анна та учень 6 класу Шерстюк Станіслав посіли ІІІ місце в районному етапі конкурсу з української мови імені П.Яцика. Учениця 4 класу Царук Анна посіла І місце в районному етапі олімпіади «Юне обдарування» з української мови і взяла участь в обласному етапі олімпіади. Учні школи також мають перемоги в районному етапі багатьох творчих, еколого-натуралістичних  конкурсів, а також в обласному та Всеукраїнському етапах. На жаль, в 2015/2016 н.р. учні не взяли участі в роботі МАН.

    У травні 2016 року здійснено діагностування вчителів з метою виявлення рівня фахової та методичної компетентності  після закінчення ІІ року роботи над науково-методичною проблемною темою. Результати діагностування свідчать, що рівень педагогічної компетентності вчителів підвищився.

    Курсова перепідготовка здійснювалась у 2015/2016 н.р. згідно з перспективним планом. Її пройшли такі  вчителі: А.В. Гончарук, М.М.Щур,  І.В. Жабчик. Навчаючись на курсах, вони виконали роботи, в яких узагальнили матеріали за індивідуальними методичними темами, поділилися досвідом своєї роботи. Кожен вчитель звітував про проходження курсів та підготовку курсових робіт на засіданнях  шкільних методичних  об’єднань.

     Атестація педагогів школи також здійснювалась у 2015/2016 н.р. згідно з перспективним планом. Пройшли атестацію вчителі: вчителі початкових класів Корінь І.М., Яцутик Г.М.., яким  присвоєно вищу кваліфікаційну категорію, вчитель початкових класів Гіс О.І., педагог-організатор Щур М.М., яким присвоєно ІІ кваліфікаційну категорію. Атестувалася комісією ІІ рівня на відповідність займаній посаді директор школи Корінь І.М.

    У жовтні місяці    був  проведений шкільний етап конкурсу «Учитель року- 2016». Його переможцем стала вчитель англійської мови Стрілець С.М. Згодом вона взяла участь у районному етапі конкурсу «Вчитель року -2016». Щерба О.А., класний керівник 8 класу, взяла участь у районному етапі конкурсу «Класний керівник року».

    У районі систематично проводяться фестивалі творчих уроків з різних предметів. Вчитель математики нашої школи Прит Т.П. взяла участь у фестивалі уроків математики і стала його переможцем.

    В 2015/2016 н. р. був проведений шкільний етап ярмарку-конкурсу педагогічної творчості. Переможці шкільного етапу – О.А.Щерба, В.Т.Андріяшев, Ю.П.Михайлицький взяли участь у районному етапі  у номінаціях «Біологія», «Фізична культура», «Трудове навчання»,однак не посіли призових місць.

    У 2015/2016 н.р. педагоги школи продовжили публікувати власні напрацювання у фахових виданнях. Було надруковано методичні розробки вчителів Прит Т.П., Яцутик Г.М. у журналах видавництва «Основа» «Математика» та «Початкова освіта».

    Учителі школи протягом року брали активну участь у вебінарах видавничої групи «Основа». Корінь І.М., взяла участь у VІІ Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій «Інноваційна діяльність ЗНЗ» й отримала сертифікат учасника. Вчитель географії Щерба О.А. взяла участь у конкурсі позашкільних педагогічних видань та Всеукраїнському конкурсі науково-методичних розробок екологічного напрямку.

    Вчитель Прит Т.П. взяла участь в конкурсі «Цікава школа», отримала подяку за участь у ньому.

    Протягом року впроваджувався і поширювався серед педагогів школи педагогічний  досвід вчителя   трудового навчання Ю. П. Михайлицького з теми «Застосування інноваційних технологій як засіб формування загальнотрудових умінь у різних дидактичних системах трудового навчання».

    Вчителі школи беруть активну участь у роботі районних методичних структур. Гіс О.І. давала урок для МО вчителів 3 класів району, Яцутик Г.М. провела позакласний захід під час цього ж засідання. Вчитель Прит Т.П. провела майстер-клас з математики під час засідання районного МО вчителів математики. На базі школу у лютому місяці було проведено заняття школи резерву керівних кадрів району, під час якого вчителі Стрілець С.М., Прит Т.П., Корінь І.М., Щерба О.А., Михайлицький Ю.П., Григорчук В.А. проводили показові уроки, заступник директора з навчально-виховної роботи Гончарук А.В. провела методичний тренінг «Сучасний урок. Шляхи підвищення його ефективності».

    Методичну роботу з педагогічними працівниками у 2015/2016 навчальному році можна вважати достатньою.

    Однак у здійсненні методичної роботи мали місце деякі  недоліки:

    • недостатньою є робота вчителів з обдарованими дітьми(мало призових місць у ІІ етапі олімпіад, школярі не беруть участі в роботі МАН);
    • низькою є активність вчителів у проведенні районних фестивалів творчих уроків;
    • членам методичної ради необхідно пожвавити видавничу діяльність;
    • необхідно активніше залучати вчителів до участі у конкурсі «Учитель року».

    На підставі зазначеного, з метою підвищення ефективності методичної роботи

     

    НАКАЗУЮ:

     

    1. Визнати методичну роботу з педагогічними кадрами у 2015/2016        навчальному році  достатньою.

    1. Рівень   роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемною темою «Формування конкурентоспроможної особистості шляхом використання інноваційних технологій в умовах компетентнісно зорієнтованої освіти» вважати достатнім.
    2. Відзначити роботу вчителів  О.А.Щерби, Т.П. Прит, О.І.Гіс, С.М.Стрілець, Г.М.Яцутик, В.А.Григорчук, Ю.П.Михайлицького, І.М.Корінь з впровадження в практику роботи інноваційних технологій, їх елементів, розробки змістовних та високоефективних уроків, позакласних заходів, організації та проведення районних методичних об’єднань.
    3. Відзначити активну участь вчителів   Т.П. Прит, О.А.Щерби, І.М.Корінь, Ю.П.Михайлицького, В.Т.Андріяшева  у фахових конкурсах.
    4.  Відзначити роботу вчителів Т.П.Прит, Г.М.Яцутик, С.М.Стрілець, М.М.Щур, В.В.Пахнюк, А.В.Гончарук, О.А.Щерби, В.Т. Андріяшева, учні яких показали високі результати  у районних, обласних та Всеукраїнських творчих конкурсах, олімпіадах, спортивних змаганнях.
    5. У 2015/2016 навчальному році педагогічному колективу школи спрямувати роботу школи на успішну реалізацію ІІ етапу роботи над науково-методичною проблемною темою  «Формування конку-рентоспроможної особистості шляхом використання інноваційних технологій в умовах компетентнісно зорієнтованої освіти».

     

     2.Заступнику директора з навчально-виховної роботи А.В.Гончарук:

     

    2.1. На засіданні методичної ради школи докладно проаналізувати результати методичної   роботи у 2015/2016 н.р. та визначити основні напрямки діяльності на 2016/2017 н.р.;

                                                                                                       Червень 2016р.

    2.2. Спланувати методичні заходи з педагогічними кадрами школи на 2016/2017 н.р. з урахуванням позитивного досвіду минулих навчальних років та попередження недоліків, допущених у роботі.

                                                                                                       До 30.08. 2016 р.

    2.4.Систематично поповнювати науково-методичною літературою, нормативно-правовими документами в галузі освіти методичний кабінет школи.

                                                                                                          Постійно

    2.5.Розпочати роботу з вивчення педагогічного досвіду вчителів Стрілець С.М. та Гончарук А.В.

                                                                                                           2016/2017 н.р.

                                                                                             

    1. Керівникам шкільних методичних об’єднань:

    3.1. Розробити проекти планів роботи методичних об’єднань  на 2016/2017н.р. на основі діагностуання педпрацівників, відповідно до Програми розвитку школи на 2013/2018 роки,  основних напрямків діяльності, визначених на засіданні методичної ради школи.

                                                                                                             Червень 2016 р.

           3.2. Передбачити під час планування роботи участь кожного педагога у

                  методичній роботі школи.             

                                                                                                            Червень 2016 р.

     4.  Вчителям-предметникам:

     

     4.1. З метою підвищення рівня науково-методичної підготовки систематично працювати над самоосвітою.

                                                                                                     Протягом року

     4.2.Удосконалювати рівень підготовки узагальнених матеріалів з досвіду роботи.

                                                                                                            Протягом  року

     

     4.3. Систематично працювати над поповненням  навчальних кабінетів методичними матеріалами.

                                                                                                         Постійно

    4.4.Активізувати публікацію власних методичних матеріалів у фаховій пресі.

                                                                                                          2016/2017 н.р.  

    4.5. Активізувати участь у фахових конкурсах,  у конкурсі-ярмарку педагогічної творчості, конкурсі «Вчитель року», фестивалях творчих уроків.

                                                                                                          2016/2017 н.р.                                                                                            

    5.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора  з навчально-виховної роботи А.В.Гончарук.

     

     

    Директор школи           &nbs

    Вхід на сайт
    Пошук
    Календар
    «  Грудень 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031
    Архів записів
    Друзі сайту
  • Осницька ЗОШ І-ІІ ст.
  • Шкільний кабінет
  • Острів Знань
  • Кабінет фізики РОІППО
  • Томашгородський НВК
  • Томашгородська ЗОШ №2
  • Конкурс "Левеня"
  • Рокитнівська РДА
  • Рокитнівська Районна Рада
  • Новини Рокитнівщини
  • Copyright MyCorp © 2024

    Зробити безкоштовний сайт з uCoz