ПРОСИМО ДОЛУЧИТИСЯ ДО ОБГОВОРЕННЯ!!!!!!!!!!
КОНЦЕПЦІЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Основні проблеми початкової освіти:
не повною мірою забезпечена наступність між дошкільною і початковою ланками освіти;
погіршання здоров’я молодших школярів і зниження інтересу учнів до навчання, зумовлені недостатньо ергономічним режимом навчально-виховного процесу та перевантаженням змісту освіти, його недостатній
практичній спрямованості і переважанні знаннєвого складника;
неналежне наукове обґрунтування і відсутність експериментальної перевірки доцільності запровадження різноманітних проектів, експериментів,
курсів за вибором, які призводять до нарощування обсягів чи дублювання змісту освіти;
негативний вплив на організацію навчального процесу проблемних явищ у підручникотворенні та розробленні засобів навчання для молодших
школярів;
недостатнє врахування індив
...
Читати далі »